Nepspeech: uw inhoud
Wat is er mooier om uw evenement af te sluiten met een herhaling van de belangrijkste leerpunten + enkele vitale extra outside the box inspirerende elementen?
Nepspeech: humor
Wat is er effectiever dan humor om de aandacht vast te houden? Zo zet/houdt een nepspeech de deuren open voor uw boodschap!
De nepspeech
Hoe kunnen beide beter gecombineerd worden dan in een nepspeech die de aanwezigen voortdurend op een ander been zet: ernst/humor/ernst/humor?
Gratis boekje en alles wat u over een nepspeech wilde weten
U bent op zoek naar de ideale nepspeech? Er is geen enkele reden waarom u niet aan meerdere sprekers een voorstel zou vragen. Neem nu een vrijblijvende optie en vergelijk!
Ik heb een gratis gids voor u waarin u kunt lezen welke criteria u bij uw selectieproces kunt hanteren.
En nu over fakespeeches, (fake speeches, nepspeeches, neppresentaties, nepverhalen, etc., zie ook Wikipedia of De Nederlandse Encyclopedie).
Congressen, conferenties en seminars kunnen intensief en vermoeiend zijn. Vooral wanneer u geen dagvoorzitter hebt die de boel luchtig houdt. Uw publiek heeft het dan wel verdiend om op een luchtige endnote getrakteerd te worden.
Wanneer we die de vorm geven van een presentatie die op het eerste gezicht ernstig toont maar daarna volledig uit de hand loopt, dan spreken we over een nepspeech.
Heel vaak wordt daarvoor een cabaretier ingeschakeld. Die brengt namelijke gegarandeerd zijn humor mee. Het resultaat is dan echter een grappig moment zonder noemenswaardig verband met de rest van uw programma.
Wat als u nu eens het beste van twee werelden zou kunnen combineren?
"Nog nooit bleven zoveel bezoekers tot het eind en ook tijdens de borrel werd nog lang nagepraat en was de sfeer op en top. De zaal lag tijdens jouw presentatie aan jouw lippen. Het plezier spatte ervan af en je kritische kijk op het thema werd bijzonder gewaardeerd."Gaby Guzman / Nederlandse Vereniging voor ServiceManagers "Alleen maar positieve en enthousiaste reacties en we nodigen Guido graag weer uit voor een volgend evenement."Hugo van der Horst / Kwaliteit in Bedrijf
De nepspeech van Guido Thys: perfecte combi van inhoud en humor
In het filmpje hierboven hebt u kunnen zien hoe ik te werk ga bij een endnote in de vorm van een nepspeech. We beginnen met een spetterende samenvatting van de dag en/of nep/wetenschap en/of u mag het zeggen.
Daarna gaan we over naar een inhoudelijk onderdeel. Daarin verbind ik de thema’s van de andere sprekers met elkaar. Ik vul ze aan met inzichten uit de vakliteratuur en de praktijk.
Op die manier wordt de humor functioneel.
Elke presentatie is weer maatwerk omdat úw boodschap voorop staat. Maar we baseren ons dan wel op een vorm die zich in het verleden uitgebreid bewezen heeft, zoals de Workshop Klanten Wegjagen of de presentatie Uw bedrijf heeft geen toekomst.
Kunt er dan op vertrouwen dat alles goed komt? Ja, daar kunt u op vertrouwen.
U bent op zoek naar de ideale nepspeech? Er is geen enkele reden waarom u niet aan meerdere sprekers een voorstel zou vragen. Neem nu een vrijblijvende optie en vergelijk!
Of laten we overleggen hoe we uw evenement tot een spetterend succes maken.
279.046
BLIJE TOEHOORDERS
2.248
TEVREDEN OPDRACHTGEVERS
60.452
BOEKEN VERKOCHT
38.014
TIPBOEKJES VERSPREID
Guido Thys vertelde al de boodschap van:
Jacco Overdulve / Plieger
Een hele plezierige opening van de dag!! Alleen maar positieve reacties uit publiek!
Kim van Gulik / Interfocos
Zeer enthousiast! Vooral het bruggetje naar de praktijk was voor de deelnemers een eye-opener. Wat iedereen al wist, werd bevestigd!
Silvia van Nieuwland / BEKO
Presentatie was vlot en vol humor. Het paste goed bij het publiek. Bij een volgend evenement komt Guido Thys zeker weer ter sprake!
Martin van der Hoek / VVCM
Niets anders dan super positief! Alle leden waren enthousiast en Guido sloot goed aan bij de verwachtingen van de bijeenkomst.
Bert Romani / Ned. Ski Vereniging
Zeer positief! Hele prettige samenwerking en veel enthousiaste reacties!
Esther Mulder / KvK Utrecht
De presentatie is zeer goed ontvangen en gewaardeerd met een 8.3!! Alles was naar alle tevredenheid!!
Ellen Houben / ASR
Helemaal goed ontvangen en erg positieve reacties. De presentatie sloot perfect aan wat A.S.R. nodig had.
Niels Bovendeur / Alion
Goede presentatie, vooral heel interessant en zo anders gebracht door de humor en interactie. Wakker geschut op een prettige manier!
Ankie Jansen / Hager
Leuke spreker en brengt de presentatie op een hele luchtige humoristische manier maar de boodschap komt zeker over.
Martijn Priem/Gemeente Borsele
Uiterst tevreden. Eerst negatief en dan opbouwen hoe het wel moet. Paste erg aan bij ons thema: dienstverlening naar de klanten toe.
Gerlinde Houbrechts / Selligent
Heel goed! Beste spreker van de afgelopen 2 jaar. Met veel humor de boodschap goed overbrengen.
Erik Kuiper/Winkel.ver.Zevenhuizen
De andere manier van presenteren was verrassend en de boodschap kwam zo erg duidelijk over. Heel positief!
Leon Martens / Medtronic
Enorm positief!! Herkenbaar in de eigen situatie. De interactie heeft een grote "nadenk"-reactie gegeven. Erg veel van opgestoken!
Michael Zoetermeer / 3M
Hartstikke goede presentatie, veel enthousiasme, goede overdracht van de boodschap, erg tevreden!
Mia Groothart/Woong. Z-Vlaanderen
Zeer plezant!! Leuke manier van presenteren: hoe moet het niet ... Onze medewerkers gaan actief aan de slag met de doosjes.
Linda Dalen / BC Jubbega
Een en al enthousiastme. Rustig aan starten en oplopend tot veel lachmomenten maar duidelijke boodschap!










































































































































































































































































































































































































































Kijk ook even op deze onderwerppagina's:
Klantwaarde
Klantgerichtheid
Klantenservice
Customer Service
Klantbeleving
Customer Experience
Klantvriendelijkheid
Klanttevredenheid
Klantfocus
Klant Centraal
Customer Focus
Klantreis
Net Promoter Score
Klantentrouw
Customer Loyalty
Gastheerschap
Gastvrijheid
Hospitality
Contact Centers
Customer Delight
Customer Engagement