Neplezing: uw inhoud
Wat is er mooier om uw evenement af te sluiten met een herhaling van de belangrijkste leerpunten + enkele vitale extra out outside the box inspirerende elementen?
Neplezing: humor
Wat is er effectiever dan humor om de aandacht vast te houden? Zo zet/houdt een neplezing de deuren open voor uw boodschap!
De neplezing
Hoe kunnen beide beter gecombineerd worden dan in een neplezing die de aanwezigen voortdurend op een ander been zet: ernst/humor/ernst/humor?
Gratis boekje en alles wat u over een neplezing wilde weten
U bent op zoek naar de ideale neplezing? Er is geen enkele reden waarom u niet aan meerdere sprekers een voorstel zou vragen. Neem nu een vrijblijvende optie en vergelijk!
Ik heb een gratis gids voor u waarin u kunt lezen welke criteria u bij uw selectieproces kunt hanteren.
En nu over fakespeeches, (fake speeches, neppresentaties, neplezingen, nepverhalen, etc., zie ook Wikipedia of De Nederlandse Encyclopedie).
Congressen, conferenties en seminars kunnen intensief en vermoeiend zijn. Vooral wanneer u geen dagvoorzitter hebt die de boel luchtig houdt. Uw publiek heeft het dan wel verdiend om op een luchtige endnote getrakteerd te worden.
Wanneer we die de vorm geven van een presentatie die op het eerste gezicht ernstig toont maar daarna volledig uit de hand loopt, dan spreken we over een neplezing.
Heel vaak wordt daarvoor een cabaretier ingeschakeld. Die brengt namelijke gegarandeerd zijn humor mee. Het resultaat is dan echter een grappig moment zonder noemenswaardig verband met de rest van uw programma.
Wat als u nu eens het beste van twee werelden zou kunnen combineren?
"Nog nooit bleven zoveel bezoekers tot het eind en ook tijdens de borrel werd nog lang nagepraat en was de sfeer op en top. De zaal lag tijdens jouw presentatie aan jouw lippen. Het plezier spatte ervan af en je kritische kijk op het thema werd bijzonder gewaardeerd."Gaby Guzman / Nederlandse Vereniging voor ServiceManagers "Alleen maar positieve en enthousiaste reacties en we nodigen Guido graag weer uit voor een volgend evenement."Hugo van der Horst / Kwaliteit in Bedrijf
De neplezing van Guido Thys: perfecte combi van inhoud en humor
In het filmpje hierboven hebt u kunnen zien hoe ik te werk ga bij een endnote in de vorm van een neplezing. We beginnen met een spetterende samenvatting van de dag en/of nep/wetenschap en/of u mag het zeggen.
Daarna gaan we over naar een inhoudelijk onderdeel. Daarin verbind ik de thema’s van de andere sprekers met elkaar. Ik vul ze aan met inzichten uit de vakliteratuur en de praktijk.
Op die manier wordt de humor functioneel.
Elke presentatie is weer maatwerk omdat úw boodschap voorop staat. Maar we baseren ons dan wel op een vorm die zich in het verleden uitgebreid bewezen heeft, zoals de Workshop Klanten Wegjagen of de presentatie Uw bedrijf heeft geen toekomst.
Kunt er dan op vertrouwen dat alles goed komt? Ja, daar kunt u op vertrouwen.
U bent op zoek naar de ideale neplezing? Er is geen enkele reden waarom u niet aan meerdere sprekers een voorstel zou vragen. Neem nu een vrijblijvende optie en vergelijk!
Of laten we overleggen hoe we uw evenement tot een spetterend succes maken.
279.046
BLIJE TOEHOORDERS
2.248
TEVREDEN OPDRACHTGEVERS
60.452
BOEKEN VERKOCHT
38.014
TIPBOEKJES VERSPREID
Guido Thys vertelde al de boodschap van:
Cindy van der Wijst / Industria
Erg veel bewondering voor deze man. Hij was tot op de puntjes voorbereid en heeft een geweldige dag neergezet.
Willem Heijboer / Blomsma
Zeer tevreden. Guido zijn presentatie sloot goed aan en alles was naar verwachting. Absoluut een aanrader!!
Tamara de Lange / AOC Oost
Zeer leuke bijeenkomst en helaas te weinig tijd om verder te sparren met Guido dus wij gaan voor een vervolg!
Michel Kramer / Rabo Waterland
Zeer tevreden en na de presentatie met deelnemers geevalueerd en allemaal positieve uitkomsten.
Erik Kuiper/Winkel.ver.Zevenhuizen
De andere manier van presenteren was verrassend en de boodschap kwam zo erg duidelijk over. Heel positief!
Gerlinde Houbrechts / Selligent
Heel goed! Beste spreker van de afgelopen 2 jaar. Met veel humor de boodschap goed overbrengen.
Jacco Overdulve / Plieger
Een hele plezierige opening van de dag!! Alleen maar positieve reacties uit publiek!
Paul van Lummel / Compaen
Alleen maar lof, helemaal naar wens! Geschikt voor alle relaties en goed ingegaan op doelgroep. Iedereen was enthousiast!
Eric Boot / ZLTO
Heel erg goed, Aanwezigen waren laaiend enthousiast en er was helaas wat krap tijd maar Guido paste zich perfect aan!
Marije Kitselar / BAR
Wederom dank voor een inspirerende sessie. Verhaal is prima gevallen. Plezant en relevant! Tot de volgende keer!
Jeffrey van Ammerlaan / TouchMe+
Erg tevreden en goede reacties! Ook heel leuk dat jouw verhaal voor een gedeelte aansloot bij het verhaal van de directeur.
Martin van der Hoek / VVCM
Niets anders dan super positief! Alle leden waren enthousiast en Guido sloot goed aan bij de verwachtingen van de bijeenkomst.
Sjors Jepkema/Transport & Logistiek
Naar volle tevredenheid en allemaal goede berichten uit het publiek. Graag tot een volgende keer!
Leon Martens / Medtronic
Enorm positief!! Herkenbaar in de eigen situatie. De interactie heeft een grote "nadenk"-reactie gegeven. Erg veel van opgestoken!
Ron Brandwijk / Witlox
Heel veel positieve reacties van de aanwezigen. Zijn presentatie blijft een eye-opener. Een mooie mix van serieus en een lach.
Michael Zoetermeer / 3M
Hartstikke goede presentatie, veel enthousiasme, goede overdracht van de boodschap, erg tevreden!
Astrid Ma / Arvalis
Prettige samenwerking. Duidelijke informatie en efficiënte voorbereiding. Guido is een leuke presentator en de interactie maakt het compleet.










































































































































































































































































































































































































































Kijk ook even op deze onderwerppagina's:
Klantwaarde
Klantgerichtheid
Klantenservice
Customer Service
Klantbeleving
Customer Experience
Klantvriendelijkheid
Klanttevredenheid
Klantfocus
Klant Centraal
Customer Focus
Klantreis
Net Promoter Score
Klantentrouw
Customer Loyalty
Gastheerschap
Gastvrijheid
Hospitality
Contact Centers
Customer Delight
Customer Engagement