Neplezing: uw inhoud
Wat is er mooier om uw evenement af te sluiten met een herhaling van de belangrijkste leerpunten + enkele vitale extra out outside the box inspirerende elementen?
Neplezing: humor
Wat is er effectiever dan humor om de aandacht vast te houden? Zo zet/houdt een neplezing de deuren open voor uw boodschap!
De neplezing
Hoe kunnen beide beter gecombineerd worden dan in een neplezing die de aanwezigen voortdurend op een ander been zet: ernst/humor/ernst/humor?
Gratis boekje en alles wat u over een neplezing wilde weten
U bent op zoek naar de ideale neplezing? Er is geen enkele reden waarom u niet aan meerdere sprekers een voorstel zou vragen. Neem nu een vrijblijvende optie en vergelijk!
Ik heb een gratis gids voor u waarin u kunt lezen welke criteria u bij uw selectieproces kunt hanteren.
En nu over fakespeeches, (fake speeches, neppresentaties, neplezingen, nepverhalen, etc., zie ook Wikipedia of De Nederlandse Encyclopedie).
Congressen, conferenties en seminars kunnen intensief en vermoeiend zijn. Vooral wanneer u geen dagvoorzitter hebt die de boel luchtig houdt. Uw publiek heeft het dan wel verdiend om op een luchtige endnote getrakteerd te worden.
Wanneer we die de vorm geven van een presentatie die op het eerste gezicht ernstig toont maar daarna volledig uit de hand loopt, dan spreken we over een neplezing.
Heel vaak wordt daarvoor een cabaretier ingeschakeld. Die brengt namelijke gegarandeerd zijn humor mee. Het resultaat is dan echter een grappig moment zonder noemenswaardig verband met de rest van uw programma.
Wat als u nu eens het beste van twee werelden zou kunnen combineren?
"Nog nooit bleven zoveel bezoekers tot het eind en ook tijdens de borrel werd nog lang nagepraat en was de sfeer op en top. De zaal lag tijdens jouw presentatie aan jouw lippen. Het plezier spatte ervan af en je kritische kijk op het thema werd bijzonder gewaardeerd."Gaby Guzman / Nederlandse Vereniging voor ServiceManagers "Alleen maar positieve en enthousiaste reacties en we nodigen Guido graag weer uit voor een volgend evenement."Hugo van der Horst / Kwaliteit in Bedrijf
De neplezing van Guido Thys: perfecte combi van inhoud en humor
In het filmpje hierboven hebt u kunnen zien hoe ik te werk ga bij een endnote in de vorm van een neplezing. We beginnen met een spetterende samenvatting van de dag en/of nep/wetenschap en/of u mag het zeggen.
Daarna gaan we over naar een inhoudelijk onderdeel. Daarin verbind ik de thema’s van de andere sprekers met elkaar. Ik vul ze aan met inzichten uit de vakliteratuur en de praktijk.
Op die manier wordt de humor functioneel.
Elke presentatie is weer maatwerk omdat úw boodschap voorop staat. Maar we baseren ons dan wel op een vorm die zich in het verleden uitgebreid bewezen heeft, zoals de Workshop Klanten Wegjagen of de presentatie Uw bedrijf heeft geen toekomst.
Kunt er dan op vertrouwen dat alles goed komt? Ja, daar kunt u op vertrouwen.
U bent op zoek naar de ideale neplezing? Er is geen enkele reden waarom u niet aan meerdere sprekers een voorstel zou vragen. Neem nu een vrijblijvende optie en vergelijk!
Of laten we overleggen hoe we uw evenement tot een spetterend succes maken.
279.046
BLIJE TOEHOORDERS
2.248
TEVREDEN OPDRACHTGEVERS
60.452
BOEKEN VERKOCHT
38.014
TIPBOEKJES VERSPREID
Guido Thys vertelde al de boodschap van:
Silvia van Nieuwland / BEKO
Presentatie was vlot en vol humor. Het paste goed bij het publiek. Bij een volgend evenement komt Guido Thys zeker weer ter sprake!
Mia Groothart/Woong. Z-Vlaanderen
Zeer plezant!! Leuke manier van presenteren: hoe moet het niet ... Onze medewerkers gaan actief aan de slag met de doosjes.
Bert Romani / Ned. Ski Vereniging
Zeer positief! Hele prettige samenwerking en veel enthousiaste reacties!
Marieke Vlugt / Ass.v.Examinering
Presentatie heel enthousiast ontvangen en positief ervaren. Erg professioneel. De presentatie was erg passend op onze verwachting.
Wim de Lathauwer / Forfarmers
Iedereen was super enthousiast. Tijdens het zware programma gaf de luchtige manier van presenteren en humor een positieve boost!
Peter Nas / Vogel’s
De presentatie heeft aan alle verwachtingen voldaan. Guido is een genadig spreker, met een mooie dosis humor.
Alain Bastiaens / Ferranti
Wat een uitstraling en de juiste overdracht van informatie. Boven verwachting en sloot erg goed aan bij onze eigen sprekers.
Astrid Ma / Arvalis
Prettige samenwerking. Duidelijke informatie en efficiënte voorbereiding. Guido is een leuke presentator en de interactie maakt het compleet.
Michel Kramer / Rabo Waterland
Zeer tevreden en na de presentatie met deelnemers geevalueerd en allemaal positieve uitkomsten.
Marije Kitselar / BAR
Wederom dank voor een inspirerende sessie. Verhaal is prima gevallen. Plezant en relevant! Tot de volgende keer!
Kim van Gulik / Interfocos
Zeer enthousiast! Vooral het bruggetje naar de praktijk was voor de deelnemers een eye-opener. Wat iedereen al wist, werd bevestigd!
Aart Kous / Bedrijvenkring Putten
Alleen maar positief! Van het begin tot het eind zeer vermakelijk maar met een duidelijke boodschap. Verrast en een eye-opener!
Janet Groeneveld / HIM
Publiek heeft met ingehouden adem geluisterd met uiteraard de lach tussendoor en iedereen was zeer positief!
Kijk ook even op deze onderwerppagina's:
Klantwaarde
Klantgerichtheid
Klantenservice
Customer Service
Klantbeleving
Customer Experience
Klantvriendelijkheid
Klanttevredenheid
Klantfocus
Klant Centraal
Customer Focus
Klantreis
Net Promoter Score
Klantentrouw
Customer Loyalty
Gastheerschap
Gastvrijheid
Hospitality
Contact Centers
Customer Delight
Customer Engagement


