Neppresentatie: uw inhoud
Wat is er mooier om uw evenement af te sluiten met een herhaling van de belangrijkste leerpunten + enkele vitale extra outside the box inspirerende elementen?
Neppresentatie: humor
Wat is er effectiever dan humor om de aandacht vast te houden? Zo zet/houdt een neppresentatie de deuren open voor uw boodschap!
De neppresentatie
Hoe kunnen beide beter gecombineerd worden dan in een neppresentatie die de aanwezigen voortdurend op een ander been zet: ernst/humor/ernst/humor?
Gratis boekje en alles wat u over een neppresentatie wilde weten
U bent op zoek naar de ideale neppresentatie? Er is geen enkele reden waarom u niet aan meerdere sprekers een voorstel zou vragen. Neem nu een vrijblijvende optie en vergelijk!
Ik heb een gratis gids voor u waarin u kunt lezen welke criteria u bij uw selectieproces kunt hanteren.
En nu over fakespeeches, (fake speeches, neppresentaties, nepverhalen, etc., zie ook Wikipedia of De Nederlandse Encyclopedie).
Congressen, conferenties en seminars kunnen intensief en vermoeiend zijn. Vooral wanneer u geen dagvoorzitter hebt die de boel luchtig houdt. Uw publiek heeft het dan wel verdiend om op een luchtige endnote getrakteerd te worden.
Wanneer we die de vorm geven van een presentatie die op het eerste gezicht ernstig toont maar daarna volledig uit de hand loopt, dan spreken we over een neppresentatie.
Heel vaak wordt daarvoor een cabaretier ingeschakeld. Die brengt namelijke gegarandeerd zijn humor mee. Het resultaat is dan echter een grappig moment zonder noemenswaardig verband met de rest van uw programma.
Wat als u nu eens het beste van twee werelden zou kunnen combineren?
"Nog nooit bleven zoveel bezoekers tot het eind en ook tijdens de borrel werd nog lang nagepraat en was de sfeer op en top. De zaal lag tijdens jouw presentatie aan jouw lippen. Het plezier spatte ervan af en je kritische kijk op het thema werd bijzonder gewaardeerd."Gaby Guzman / Nederlandse Vereniging voor ServiceManagers "Alleen maar positieve en enthousiaste reacties en we nodigen Guido graag weer uit voor een volgend evenement."Hugo van der Horst / Kwaliteit in Bedrijf
De neppresentatie van Guido Thys: perfecte combi van inhoud en humor
In het filmpje hierboven hebt u kunnen zien hoe ik te werk ga bij een endnote in de vorm van een neppresentatie. We beginnen met een spetterende samenvatting van de dag en/of nep/wetenschap en/of u mag het zeggen.
Daarna gaan we over naar een inhoudelijk onderdeel. Daarin verbind ik de thema’s van de andere sprekers met elkaar. Ik vul ze aan met inzichten uit de vakliteratuur en de praktijk.
Op die manier wordt de humor functioneel.
Elke presentatie is weer maatwerk omdat úw boodschap voorop staat. Maar we baseren ons dan wel op een vorm die zich in het verleden uitgebreid bewezen heeft, zoals de Workshop Klanten Wegjagen of de presentatie Uw bedrijf heeft geen toekomst.
Kunt er dan op vertrouwen dat alles goed komt? Ja, daar kunt u op vertrouwen.
U bent op zoek naar de ideale fake speech? Er is geen enkele reden waarom u niet aan meerdere sprekers een voorstel zou vragen. Neem nu een vrijblijvende optie en vergelijk!
Of laten we overleggen hoe we uw evenement tot een spetterend succes maken.
279.046
BLIJE TOEHOORDERS
2.248
TEVREDEN OPDRACHTGEVERS
60.452
BOEKEN VERKOCHT
38.014
TIPBOEKJES VERSPREID
Guido Thys vertelde al de boodschap van:
Martijn Priem/Gemeente Borsele
Uiterst tevreden. Eerst negatief en dan opbouwen hoe het wel moet. Paste erg aan bij ons thema: dienstverlening naar de klanten toe.
Marlene Dassen / Eurocom
Perfect! Heel erg leuk met de humoristische slag. Het boek was heel verfrissend en heel prettig om deze achteraf nog te kunnen lezen.
Michael Zoetermeer / 3M
Hartstikke goede presentatie, veel enthousiasme, goede overdracht van de boodschap, erg tevreden!
Miranda van Kooten / Huisman
Super! Goed verhaal en een betere opening van de dag hadden we niet kunnen wensen.
Nieke Vermaak / Brocacef
Inspirerende sessie die deelnemers heeft aangezet om meteen dingen in hun dagelijkse praktijk over te nemen.
Kees v.Klaarbergen / Primavoorelkaar
Een hele plezante avond met alleen maar posititieve reacties!Directe inleving door Guido, duidelijke en complete informatie.
Paul van Lummel / Compaen
Alleen maar lof, helemaal naar wens! Geschikt voor alle relaties en goed ingegaan op doelgroep. Iedereen was enthousiast!
Cindy van der Wijst / Industria
Erg veel bewondering voor deze man. Hij was tot op de puntjes voorbereid en heeft een geweldige dag neergezet.
Anique Wieggers / ZIUT
Razend enthousiast. Publiek gaf allemaal 8en & 9ens & 10en! Leuke ludieke manier en er is veel inspiratie opgedaan.
Elles Janbroers / FNV Kiem
Van de hele dag was Guido t leukst! Erg verfrissend! Duidelijke en zinnige grappen. Guido is een fijn persoon om mee samen te werken!
Martin Straver / Romazo
Erg goed weer! Ook voor de tweede keer was het toch weer verfrissend en nieuwe items. En het boek was een verrassende aanvulling!
Victor van Putten / Renault
Super presentatie! Erg genoten! Guido is heel kundig en legt de vinger op de juister plek. Erg tevreden over de gehele gang van zaken.
Tamara de Lange / AOC Oost
Zeer leuke bijeenkomst en helaas te weinig tijd om verder te sparren met Guido dus wij gaan voor een vervolg!
Willem Heijboer / Blomsma
Zeer tevreden. Guido zijn presentatie sloot goed aan en alles was naar verwachting. Absoluut een aanrader!!
Kijk ook even op deze onderwerppagina's:
Klantwaarde
Klantgerichtheid
Klantenservice
Customer Service
Klantbeleving
Customer Experience
Klantvriendelijkheid
Klanttevredenheid
Klantfocus
Klant Centraal
Customer Focus
Klantreis
Net Promoter Score
Klantentrouw
Customer Loyalty
Gastheerschap
Gastvrijheid
Hospitality
Contact Centers
Customer Delight
Customer Engagement


