Nep lezing: uw inhoud
Wat is er mooier om uw evenement af te sluiten met een herhaling van de belangrijkste leerpunten + enkele vitale extra inspirerende elementen?
Nep lezing: humor
Wat is er effectiever dan humor om de aandacht vast te houden? Zo zet/houdt een nep lezing de deuren open voor uw boodschap!
De nep lezing
Hoe kunnen beide beter gecombineerd worden dan in een nep lezing die de aanwezigen voortdurend op een ander been zet: ernst/humor/ernst/humor?
Gratis boekje en alles wat u over een nep lezing wilde weten
U bent op zoek naar de ideale nep lezing? Er is geen enkele reden waarom u niet aan meerdere sprekers een voorstel zou vragen. Neem nu een vrijblijvende optie en vergelijk!
Ik heb een gratis gids voor u waarin u kunt lezen welke criteria u bij uw selectieproces kunt hanteren.
En nu over fakespeeches, (fake speeches, neppresentaties, neplezingen, nepverhalen, etc., zie ook Wikipedia of De Nederlandse Encyclopedie).
Congressen, conferenties en seminars kunnen intensief en vermoeiend zijn. Vooral wanneer u geen dagvoorzitter hebt die de boel luchtig houdt. Uw publiek heeft het dan wel verdiend om op een luchtige endnote getrakteerd te worden.
Wanneer we die de vorm geven van een presentatie die op het eerste gezicht ernstig toont maar daarna volledig uit de hand loopt, dan spreken we over een nep lezing.
Heel vaak wordt daarvoor een cabaretier ingeschakeld. Die brengt namelijke gegarandeerd zijn humor mee. Het resultaat is dan echter een grappig moment zonder noemenswaardig verband met de rest van uw programma.
Wat als u nu eens het beste van twee werelden zou kunnen combineren?
"Nog nooit bleven zoveel bezoekers tot het eind en ook tijdens de borrel werd nog lang nagepraat en was de sfeer op en top. De zaal lag tijdens jouw presentatie aan jouw lippen. Het plezier spatte ervan af en je kritische kijk op het thema werd bijzonder gewaardeerd."Gaby Guzman / Nederlandse Vereniging voor ServiceManagers "Alleen maar positieve en enthousiaste reacties en we nodigen Guido graag weer uit voor een volgend evenement."Hugo van der Horst / Kwaliteit in Bedrijf
De nep lezing van Guido Thys: perfecte combi van inhoud en humor
In het filmpje hierboven hebt u kunnen zien hoe ik te werk ga bij een endnote in de vorm van een nep lezing. We beginnen met een spetterende samenvatting van de dag en/of nep/wetenschap en/of u mag het zeggen.
Daarna gaan we over naar een inhoudelijk onderdeel. Daarin verbind ik de thema’s van de andere sprekers met elkaar. Ik vul ze aan met inzichten uit de vakliteratuur en de praktijk.
Op die manier wordt de humor functioneel.
Elke presentatie is weer maatwerk omdat úw boodschap voorop staat. Maar we baseren ons dan wel op een vorm die zich in het verleden uitgebreid bewezen heeft, zoals de Workshop Klanten Wegjagen of de presentatie Uw bedrijf heeft geen toekomst.
Kunt er dan op vertrouwen dat alles goed komt? Ja, daar kunt u op vertrouwen.
U bent op zoek naar de ideale nep lezing? Er is geen enkele reden waarom u niet aan meerdere sprekers een voorstel zou vragen. Neem nu een vrijblijvende optie en vergelijk!
Of laten we overleggen hoe we uw evenement tot een spetterend succes maken.
279.046
BLIJE TOEHOORDERS
2.248
TEVREDEN OPDRACHTGEVERS
60.452
BOEKEN VERKOCHT
38.014
TIPBOEKJES VERSPREID
Guido Thys vertelde al de boodschap van:
Ankie Jansen / Hager
Leuke spreker en brengt de presentatie op een hele luchtige humoristische manier maar de boodschap komt zeker over.
Astrid Ma / Arvalis
Prettige samenwerking. Duidelijke informatie en efficiënte voorbereiding. Guido is een leuke presentator en de interactie maakt het compleet.
Paul van Lummel / Compaen
Alleen maar lof, helemaal naar wens! Geschikt voor alle relaties en goed ingegaan op doelgroep. Iedereen was enthousiast!
Tamara de Lange / AOC Oost
Zeer leuke bijeenkomst en helaas te weinig tijd om verder te sparren met Guido dus wij gaan voor een vervolg!
Jeffrey van Ammerlaan / TouchMe+
Erg tevreden en goede reacties! Ook heel leuk dat jouw verhaal voor een gedeelte aansloot bij het verhaal van de directeur.
Monique van Breukelen / OKW
Een bevlogen en grappige presentatie maar vooral duidelijkheid betreft de boodschap. Die kwam heel goed over!!
Ron Brandwijk / Witlox
Heel veel positieve reacties van de aanwezigen. Zijn presentatie blijft een eye-opener. Een mooie mix van serieus en een lach.
Kees v.Klaarbergen / Primavoorelkaar
Een hele plezante avond met alleen maar posititieve reacties!Directe inleving door Guido, duidelijke en complete informatie.
Nieke Vermaak / Brocacef
Inspirerende sessie die deelnemers heeft aangezet om meteen dingen in hun dagelijkse praktijk over te nemen.
Esther Mulder / KvK Utrecht
De presentatie is zeer goed ontvangen en gewaardeerd met een 8.3!! Alles was naar alle tevredenheid!!
Ellen Houben / ASR
Helemaal goed ontvangen en erg positieve reacties. De presentatie sloot perfect aan wat A.S.R. nodig had.
Erik Kuiper/Winkel.ver.Zevenhuizen
De andere manier van presenteren was verrassend en de boodschap kwam zo erg duidelijk over. Heel positief!
Aart Kous / Bedrijvenkring Putten
Alleen maar positief! Van het begin tot het eind zeer vermakelijk maar met een duidelijke boodschap. Verrast en een eye-opener!










































































































































































































































































































































































































































Kijk ook even op deze onderwerppagina's:
Klantwaarde
Klantgerichtheid
Klantenservice
Customer Service
Klantbeleving
Customer Experience
Klantvriendelijkheid
Klanttevredenheid
Klantfocus
Klant Centraal
Customer Focus
Klantreis
Net Promoter Score
Klantentrouw
Customer Loyalty
Gastheerschap
Gastvrijheid
Hospitality
Contact Centers
Customer Delight
Customer Engagement