Het vingertje werkt niet.

Het belerende vingertje nog eens de lucht in om te vertellen hoe het moet? Vergeet het, uw publiek heeft alles over klanttevredenheid al 100 keer gehoord. Maar doet er weinig mee.

Kwestie van diep raken.

Weten maar niet doen: dat kan alleen veranderen wanneer u mensen diep raakt, om vervolgens te vertellen dat klanttevredenheid bij hen begint en eindigt.

Simpele en bruikbare tips

Klanttevredenheid is geen rocket science... wat de toehoorders nodig hebben, zijn simpele handreikingen waarmee ze meteen aan de slag kunnen én een grote impact veroorzaken.

De Workshop Klanten Wegjagen is al meer dan 1.000 keer ingeslagen als een (plezante) bom.

Weet u wat het is met klanttevredenheid? Iedereen weet dat het belangrijk is. Iedereen kent de meeste kneepjes en technieken wel. Een training heeft dus niet zoveel zin.
De meeste medewerkers hebben bovendien de indruk dat ze het best goed doen. Klanten hebben er echter vaak een heel andere mening over. En daar wringt precies het schoentje.
Wat vaak ontbreekt, is het besef dat iedereen in een organisatie persoonlijk verantwoordelijk is voor gemiddeld zo’n 60% van de waarde die de klanten verwachten.

Dat is precies de bedoeling van de Workshop Klanten Wegjagen: als spreker de toehoorders laten nadenken over hun eigen niet zo fraaie acties naar de klanten toe en ze meteen aan het werk zetten om er wat aan te doen. Concreet. Toepasbaar. Direct.

Je eigen gedrag relativeren, heet dat. De prettigste vorm van relativeren is…. humor. Die is dan ook rijkelijk aanwezig tijdens de workshop/presentatie.

Want hoe u het ook noemt: klantgerichtheid, klantfocus, klantentrouw, loyalty, customer delight, de klant centraal plaatsen, de klantreis, klanttevredenheid bevorderen, customer service geven, klantenservice verzorgen in contact centers, klantbeleving verzorgen, customer experience management, customer engagement of watdanook: het komt op hetzelfde neer: klantwaarde creëren en leveren.
En dat is de taak van iedereen.

"Iedereen was in het begin flink aan het lachen, tot ze beseften dat ze in een spiegel keken. Toen je ze wees op hun eigen verantwoordelijkheid bij het creëren van klantwaarde, werd het akelig stil. Ik hoor iedereen er nu nog steeds over."

G. Morsink, Webhelp

Boodschap 95%
Humor 80%
Interactie 70%
Onmiddellijke toepasbaarheid 90%

De magische kracht van de Workshop Klanten Wegjagen

De Workshop Klanten Wegjagen is mijn meest succesvolle presentatie. Hij betekent gegarandeerd een uur entertainment van het hoogste gehalte. Maar tegelijk realiseren de deelnemers zich dat de spreker ze eigenlijk om zichzelf en hun niet altijd even grote bijdrage aan klanttevredenheid laat lachen.
Na een korte inleiding wordt gezamenlijk geconcludeerd dat klanten eigenlijk etters zijn, die het best zo ver mogelijk weggejaagd kunnen worden. Vervolgens wordt rond een aantal vooraf bepaalde aandachtsgebieden gebrainstormd, om de beste technieken daarvoor te definiëren. De deelnemers zijn daarmee verzekerd van hun statuut van Actief Lid van de Klanten Wegjaag-Club.

Het unieke van deze presentatie is de onconventionele benadering. Deze is voor alle deelnemers een complete verrassing en zorgt ervoor dat er – letterlijk – nog maanden over nagepraat wordt.
Deze presentatie over klanttevredenheid is geschikt voor iedereen, ook diegenen die denken geen klantcontacten te hebben (want zij hebben natuurlijk interne klanten). Door het feit dat de aandachtspunten aan de organisatie worden aangepast en de zaal zeer actief meewerkt, is de presentatie gegarandeerd maatwerk. Er is geen bovengrens aan het aantal deelnemers (nou ja, vanaf 1.500 moeten we speciale maatregelen nemen).

Na afloop heeft uw publiek:
• een onderhoudende sessie achter de rug, waarvan zij een aantal tips en inzichten over klanttevredenheid nog lang zullen gebruiken;
• een globaal idee gekregen van de verschillende soorten verwachtingen die klanten hebben;
• een aangescherpt bewustzijn dat klanten tijdrovers zijn en zo snel mogelijk de deur uit moeten – of omgekeerd…..;
• het besef gekregen dat vele aspecten van klantwaarde uit kleine details bestaan en dat zij daar een cruciale rol bij spelen.

Elke presentatie is weer opnieuw maatwerk omdat úw boodschap voorop staat. Maar we baseren ons dan wel op een vorm die zich in het verleden uitgebreid bewezen heeft. Kunt er dan op vertrouwen dat alles goed komt? Ja, daar kunt u op vertrouwen.

U bent op zoek naar een spreker met een andere, effectieve benadering van klanttevredenheid? Gevonden!

Is de KlantenWegjagen-aanpak niet meteen wat u zoekt? Geen punt, dit is niet de enige maatwerktemplate!
Neem even contact op om samen de meest geschikte formule te zoeken! 

Er is overigens geen enkele reden waarom u niet aan meerdere sprekers een voorstel zou vragen. Neem nu alvast bij mij een vrijblijvende optie en vergelijk! Of laten we overleggen hoe we uw evenement tot een spetterend succes maken.

279.046

BLIJE TOEHOORDERS

2.248

TEVREDEN OPDRACHTGEVERS

60.452

BOEKEN VERKOCHT

38.014

TIPBOEKJES VERSPREID

Guido Thys vertelde al de boodschap van: