Opzouten!
Op basis van de (vast)stellingen uit het boek “Opzouten! – de 8 disrupties die klanten van u verwachten” wordt u tijdens deze presentatie meegenomen in een aantal typische Guido Thys-redeneringen: simpel, ontluisterend maar vooral revelerend. We maken fijn brandhout van klanttevredenheidsonderzoeken, nps, crm, cem, klantreizen en alle andere mythes en hypes die het in de weg zitten van het inrichten van warme ruilprocessen om volle waarde te creëren.
=== Ook als webinar ===
We brengen (een bij de voorbespreking gemaakte selectie van) de disrupties in kaart waarmee u uw kansen om waarde te creëren minstens kunt verachtvoudigen:
- Focus op waarde in plaats van op producten en diensten
- Klantperspectief in plaats van leveranciersperspectief
- Elk waarde-onderdeel is belangrijk: er zijn geen bijzaken
- Geen betere producten, maar meer waarde leveren dan anderen
- Van eenmalig naar continu verbeteren, innoveren en veranderen
- Van winst naar volle waarde
- Van een oppervlakkige naar een authentieke organisatie
- Van alles controleren naar vertrouwen
De presentatie kan de status quo ernstige schade toebrengen en is dus enkel geschikt voor mensen die bereid zijn hun leverancierspet in te ruilen voor hun klantpet en vervolgens hun comfortzone te verlatenUiteraard zijn er de oneliners en de humor, maar ook een grote impact: na deze sessie zult u nooit meer op dezelfde manier naar uw eigen organisatie kijken!
Het optieformulier invullen is geheel vrijblijvend, maar garandeert u op deze manier wel van een reservering in mijn agenda (wij informeren u altijd over de beschikbaarheid).
Bekijk onze Product Sheet.
Additional information
Duur | 60 min |
---|---|
Doelgroep | Iedereen in de organisatie |
Interactie | Ja |
Maatwerk | Ja |
Dank voor de inspirerende middag afgelopen dinsdag. Ik heb positieve reacties gehoord van de deelnemers.
Men vond de combinatie van inspiratie en opdracht erg goed. Tevens vonden de meesten de inhoud
interessant en waardeerde iedereen de vorm die Guido gebruikt. Dus zeker positief.
Sander Klopper – ONVZ
Heel tevreden: goede voorbereiding. Guido nam het hele podium en publiek met zich mee. Erg goed!
Sabine de Leest – BBP
Professioneel! Zijn cabaret-start was bijzonder grappig. Veel waardering voor zijn inspanningen om zich in de materie te verdiepen, ook dat hij er de hele dag bij was om in te kunnen spelen op de actualiteit.
Thera Idema – Achmea