Guido Thys is de minst gevraagde spreker van Nederland.

guido thys spreker klantwaarde verandering humor
  • HOME
  • H.O.T.
  • BELANGRIJK
    • INHOUD & vorm
    • VORM & inhoud
    • Maatwerk
    • Waarde
    • De minst gevraagde spreker van Nederland
  • A LA CARTE
    • Presentaties
    • Workshops
    • Dagvoorzitter
    • Stap 2
    • Meetingadvies
  • VERTROUWEN
    • Overtuigd?
    • Statistieken
    • Testimonials
    • Demo’s
    • Vraag het aan de kat
  • ACTIE!
    • Optie nemen
    • Meetingadvies
  • NUTTELOOS
    • Nutteloze informatie
    • Wie is Guido Thys?
    • Kleine lettertjes
  • VOOR KLANTEN
    • Foto’s downloaden
    • Teksten downloaden
    • Technische eisen
    • Wet van Murphy
    • FAQ
  • CONTACT
    • Team
    • Contactgegevens
  • WINKEL
    • Boeken
    • Tips voor organisatoren
    • Presentaties
    • Workshops
    • Dagvoorzitter
    • Tipboekjes
    • Optie nemen
    • Winkelwagen
  • Search
  • Cart
    • Your cart is currently empty.
guido thys spreker klantwaarde verandering humor

Collega’s Wegjagen

Deze presentatie is onderdeel van de succesvolle “Wegjagen-suite” van Guido Thys, namelijk . Ze betekent gegarandeerd een uur entertainment van het hoogste gehalte. Maar tegelijk realiseren de deelnemers zich dat ze eigenlijk om zichzelf en hun niet altijd even vriendelijke gedrag lachen.

Optie nemen


Categories Presentaties, Klantwaarde


Share
  • Beschrijving:
  • Nog meer info:
  • Reviews 1
Alles wat u wil weten

=== Ook als webinar ===

Na een korte inleiding wordt gezamenlijk geconcludeerd dat collega’s eigenlijk etters zijn die je eigenlijk alleen maar van je echte werk afhouden en dus het best zo ver mogelijk weggejaagd kunnen worden. Vervolgens wordt rond een aantal vooraf bepaalde aandachtsgebieden gebrainstormd om de beste technieken daarvoor te definiëren. De deelnemers zijn daarmee verzekerd van hun statuut van Actief Lid van de Klanten Wegjaag-Club.

Vervolgens wordt het verhaal omgedraaid en komt een stukje “theorie” aan bod: interne klanten willen waarde van elkaar. Het gaat daarbij om drie evenwaardige soorten waarde, zie pagina 14. Mensen zijn tevreden wanneer ze precies krijgen wat ze willen en gelukkig wanneer ze (net iets) meer krijgen

Het unieke van deze presentatie is de onconventionele benadering. Deze is voor alle deelnemers een complete verrassing en zorgt ervoor dat er – letterlijk – nog maanden over nagepraat wordt. Door het feit dat de aandachtspunten aan de organisatie worden aangepast en de zaal zeer actief meewerkt, is het verhaal gegarandeerd maatwerk. Er is geen bovengrens aan het aantal deelnemers (nou ja, vanaf 1.500 moeten we speciale maatregelen nemen)

Het optieformulier invullen is geheel vrijblijvend, maar garandeert u op deze manier wel van een reservering in mijn agenda (wij informeren u altijd over de beschikbaarheid).

Bekijk onze Product Sheet.

Neem hier een optie

    Deze functie is tijdelijk uitgeschakeld.
    (Ja, ook wij jagen de klanten weg!)
    "Optie nemen" in de tekst hierboven, die doet het wel.
    Excuus.

    ... en meer
    Duur

    60 min

    Doelgroep

    Iedereen in de organisatie

    Interactie

    Ja

    Maatwerk

    Ja

    Product review
    • Thijs Willems – APG
      22 February 2018, 11:04 am

      Goede sfeer en veel humor. Guido speelde goed in op de actualiteit van de bijeenkomst.
      Thijs Willems – APG

    Add a review Cancel reply

    You may also like…


    Toevoegen aan winkelmandje
    guido thys spreker klantwaarde verandering humor
    Toevoegen aan winkelmandje

    8erlijk management

    Toevoegen aan winkelmandje
    guido thys spreker klantwaarde verandering humor
    Toevoegen aan winkelmandje

    Zombiebusiness

    Toevoegen aan winkelmandje
    guido thys spreker klantwaarde verandering humor
    Toevoegen aan winkelmandje

    Presentatie Klanten Wegjagen

    Toevoegen aan winkelmandje
    guido thys spreker klantwaarde verandering humor
    Toevoegen aan winkelmandje

    8erlijk management

    €18,35 (excl. btw)
    Related products
    Toevoegen aan winkelmandje
    guido thys spreker klantwaarde verandering humor
    Toevoegen aan winkelmandje

    Welkom in de 21ste eeuw

    Toevoegen aan winkelmandje
    guido thys spreker klantwaarde verandering humor
    Toevoegen aan winkelmandje

    Onbetrouwbaar of arrogant?

    Toevoegen aan winkelmandje
    guido thys spreker klantwaarde verandering humor
    Toevoegen aan winkelmandje

    Uw Bedrijf heeft geen Toekomst!

    Toevoegen aan winkelmandje
    Toevoegen aan winkelmandje

    Fake Speech

    Toevoegen aan winkelmandje
    guido thys spreker klantwaarde verandering humor
    Toevoegen aan winkelmandje

    Veranderprojecten saboteren

    Toevoegen aan winkelmandje
    guido thys spreker klantwaarde verandering humor
    Toevoegen aan winkelmandje

    Maatwerk

    Toevoegen aan winkelmandje
    guido thys spreker klantwaarde verandering humor
    Toevoegen aan winkelmandje

    Opzouten!

    • Opzouten! – Wat klanten écht van u verwachten
    • Waarom websites klanten wegjagen - PDF

    © 2017-2050 EPM/ETH       Proclaimer: Wij zijn wel degelijk voor 100% verantwoordelijk voor al de inhoud van deze website.   Maar: missen is menselijk (en soms ook omgekeerd).   Indien er -onbedoeld dus- onjuiste of onvolledige informatie op deze pagina zou staan, vernemen we dat graag. Zodat we er meteen wat aan kunnen verhelpen. Dank voor de medewerking!”

    Privacy Preference Center

    Privacy Preferences

    Alle eisen die u mag stellen aan een sprekersbureau

    Heeft u er baat bij om een sprekersbureau in te schakelen?
    Dat hangt in de eerste plaats af van de service en garanties die de spreker zelf biedt. Maar ook van het niveau van dienstverlening van het sprekersbureau. Gebruik de onderstaande afpuntlijst om in beeld te brengen wat u kunt verwachten.
    U kunt de checklist ook bekijken en downloaden in pdf-formaat.

    Vinkjes
    Selecteren  
    –     het bureau is een nichespeler of werkt met duidelijke categorieën  
    –     het bureau werkt ook met bekende sprekers (kwaliteitsgarantie)  
    –     u kunt op de website uitgebreid selecteren en filteren  
    –     de website biedt uitgebreide informatie over de sprekers  
    –     de website biedt uitgebreide informatie over hun presentatie(s)  
    –     u kunt telefonisch/persoonlijk overleggen over de juiste keuze  
    –     u kunt maatwerkadvies aan het bureau vragen  
     
    Kiezen  
    –     het bureau biedt u alle informatie die u nodig hebt om te kiezen  
    –     u krijgt inzicht in de mate van maatwerk van de spreker  
    –     u krijgt voldoende inzicht in de werkwijze van de spreker  
    –     u kunt videos van eerdere optredens bekijken  
    –     het bureau geeft referenties van andere klanten  
    –     vóór uw keuze kunt u de sprekers persoonlijk/telefonisch spreken  
     
    Prijs  
    –     spreker en bureau hanteren dezelfde sprekersfee  
     
    Logistiek  
    –     u krijgt tijdig een volledige en transparante overeenkomst  
    –     facturering verloopt correct  
    –     u ontvangt van het bureau alle informatie over benodigde techniek  
    –     foto’s en teksten worden spontaan ter beschikking gesteld  
    –     het bureau zorgt voor een voorbespreking met de spreker  
    –     het bureau geeft al uw informatie door aan de spreker  
    –     u krijgt garanties voor een alternatief bij overmacht  
     
    Biedt uitgebreide nazorg  
    –     het bureau checkt de laatste details vóór uw evenement  
    –     na afloop volgt een evaluatiegesprek  
    Uw eigen criteria
    –
    –
    –
    –
    –
    TOTAAL  

    Tik <esc> op uw toetsenbord om deze checklist te sluiten