Guido Thys is de minst gevraagde spreker van Nederland.

guido thys spreker klantwaarde verandering humor
  • HOME
  • H.O.T.
  • BELANGRIJK
    • INHOUD & vorm
    • VORM & inhoud
    • Maatwerk
    • Waarde
    • De minst gevraagde spreker van Nederland
  • A LA CARTE
    • Presentaties
    • Workshops
    • Dagvoorzitter
    • Stap 2
    • Meetingadvies
  • VERTROUWEN
    • Overtuigd?
    • Statistieken
    • Testimonials
    • Demo’s
    • Vraag het aan de kat
  • ACTIE!
    • Optie nemen
    • Meetingadvies
  • NUTTELOOS
    • Nutteloze informatie
    • Wie is Guido Thys?
    • Kleine lettertjes
  • VOOR KLANTEN
    • Foto’s downloaden
    • Teksten downloaden
    • Technische eisen
    • Wet van Murphy
    • FAQ
  • CONTACT
    • Team
    • Contactgegevens
  • WINKEL
    • Boeken
    • Tips voor organisatoren
    • Presentaties
    • Workshops
    • Dagvoorzitter
    • Tipboekjes
    • Optie nemen
    • Winkelwagen
  • Search
  • Cart 1
    • guido thys spreker klantwaarde verandering humor
      Handboek Klanten Wegjagen - PDF1 × €11,93
    • Subtotaal: €11,93 (ex. Btw)
    • View cart Checkout

Winkel

  • Show all
  • Boeken
  • Tipboekjes
  • Tips voor organisatoren

Voorbij de economische crisis!

Bedrijven en organisaties hebben zeven jaar lang op een spook gejaagd.
Al die tijd heeft iedereen gedaan wat altijd geholpen heeft om het economische tij te keren, maar nu lukt het niet.

€18,35 (excl. btw)
guido thys spreker klantwaarde verandering humor
Toevoegen aan winkelmandje

8erlijk management

'Alles moet anders!' roepen managers in hun organisatie. Dat ze de zaken zelf ook anders moeten aanpakken, komt echter niet ter sprake.
Ten onrechte, schrijft Guido Thys: de voorbije jaren is management geëvolueerd van de oplossing voor problemen naar de oorzaak ervan.
Managen is bijgevolg een klotejob geworden: managers zijn nergens populair, de werkdruk is enorm, stress en burn-outs tieren welig.

€18,35 (excl. btw)
guido thys spreker klantwaarde verandering humor
Toevoegen aan winkelmandje

Zombiebusiness

Pas op voor de levende doden in uw organisatie. Het zijn die dingen waarvan iedereen weet dat ze niets bijdragen, of integendeel: waarvan niemand weet waarom ze er nog steeds zijn. Ze verpesten uw werkplezier en uw productiviteit.

€22,48 (excl. btw)
guido thys spreker klantwaarde verandering humor
Toevoegen aan winkelmandje

Opzouten! – Wat klanten écht van u verwachten – PDF

OPGELET! dit is de PDF-versie

Dit is het eerste en enige boek over klantwaarde dat geschreven is DOOR een klant.

Een volstrekte omwenteling in de manier waarop we over klanten denken want leveranciers geven zichzelf een 9, maar volgens klanten kunnen de meeste van hen gewoon OPZOUTEN.

 

 

Lees hieronder meer.

€17,43 (excl. btw)
guido thys spreker klantwaarde verandering humor
Toevoegen aan winkelmandje

Opzouten! – Wat klanten écht van u verwachten

Dit is het eerste en enige boek over klantwaarde dat geschreven is DOOR een klant.

Een volstrekte omwenteling in de manier waarop we over klanten denken want leveranciers geven zichzelf een 9, maar volgens klanten kunnen de meeste van hen gewoon OPZOUTEN.

 

 

Lees hieronder meer.

€22,94 (excl. btw)
guido thys spreker klantwaarde verandering humor
Toevoegen aan winkelmandje

Ontklooien: 101 quotes om aan uw baas te vertellen wat u altijd al wilde zeggen maar nooit gedurfd hebt – PDF

Dit is de PDF-versie

Lees hieronder meer

€12,83 (excl. btw)
guido thys spreker klantwaarde verandering humor
Toevoegen aan winkelmandje

Ontklooien: 101 quotes om aan uw baas te vertellen wat u altijd al wilde zeggen maar nooit gedurfd hebt – ePUB

OPGELET! dit is de ePUB-versie

Lees hieronder meer

€11,56 (excl. btw)
guido thys spreker klantwaarde verandering humor
Toevoegen aan winkelmandje

Handboek Klanten Wegjagen

Klantverwachtingen frustreren met minderwaardige producten en diensten, door ondermaatse service en een arrogante houding.

 

€15,60 (excl. btw)
guido thys spreker klantwaarde verandering humor
Toevoegen aan winkelmandje

Handboek Klanten Wegjagen – PDF

OPGELET! dit is de PDF-versie

Dit is het enige boek over klantwaarde dat ooit geschreven is door  een klant.

Klantverwachtingen frustreren met minderwaardige producten en diensten, door ondermaatse service en een arrogante houding.

 

Lees hieronder meer.

€11,93 (excl. btw)
guido thys spreker klantwaarde verandering humor
Toevoegen aan winkelmandje

Opzoutencases

10 cases om in uw organisatie te bespreken

€0,00
guido thys spreker klantwaarde verandering humor
Toevoegen aan winkelmandje

Gratis pdf: 39 tips

39 Tips voor het werven en behouden van leden

€0,00
guido thys spreker klantwaarde verandering humor
Toevoegen aan winkelmandje

Gratis pdf: Plezier beleven aan 3 soorten klantwaarde

Deze drie evenwaardige soorten klantwaarde vormen de kern van al mijn presentaties en workshops.  Na afloop van mijn sessie kunnen aanwezigen dit boekje gratis aanvragen.

€0,00
guido thys spreker klantwaarde verandering humor
Toevoegen aan winkelmandje

Gratis pdf: Simpel

Maak ook úw organisatie waardevol, winstgevend/ kostendekkend, robuust, flexibel,innovatief, lean, transparant, ondernemend en tegelijk bestand tegen deze en alle andere hypes.

€0,00
guido thys spreker klantwaarde verandering humor
Toevoegen aan winkelmandje

Gratis pdf: 24 Manieren om te overleggen

Een praktische handleiding om van vergaderingen je core business te maken.

€0,00
guido thys spreker klantwaarde verandering humor
Toevoegen aan winkelmandje

Methoden

Aanvliegroutes voor de 8 disrupties van het boek “Opzouten!”

€0,00
guido thys spreker klantwaarde verandering humor
Toevoegen aan winkelmandje

Gratis pdf : DisruptieMotor

Iedereen heeft de mond vol van disrupties, maar hoe begin je er aan?

Mijn antwoord: simpel!

Volg 6 eenvoudige stappen die hun effectiviteit in de praktijk vele malen bewezen hebben.

€0,00
guido thys spreker klantwaarde verandering humor
Toevoegen aan winkelmandje

Gratis pdf: Gastsprekers uitnodigen

De voorbije 20 jaar heb ik als spreker de gekste dingen meegemaakt maar er ook telkens wat van geleerd. In dit boekje vertel ik u 12 vermakelijke anekdotes en geef 12 tips voor het organiseren van uw eigen bijeenkomst.

€0,00
Toevoegen aan winkelmandje

Gratis pdf: Topsprekers

7 eisen die u mag stellen aan een professionele spreker. "Velen zijn geroepen maar weinigen zijn uitverkoren" luidt de bekende uitdrukking.
Dit gaat zeker ook op voor sprekers.  U leest het in dit boekje.
Gebruik de "Direct bestellen" optie hieronder om snel te bestellen.

€0,00
Toevoegen aan winkelmandje

20 ideeën voor meetings in 2020 (en lang daarna)

Wanneer Guido Thys terugkijkt op de voorbije 2.500+ keer dat hij heeft deelgenomen aan bedrijfs- en klantenbijeenkomsten, congressen, seminars, dealermeetings, uitjes, roadshows en andere evenementen, dan ziet hij altijd en, vreemd genoeg, nog steeds hetzelfde patroon. Alsof er de voorbije 28 jaar niets veranderd is. In dit boekje geeft hij u enkele suggesties, gebaseerd op alle goeie dingen die hij ook -heel dankbaar- vaak mag meemaken. Doet u er uw voordeel mee?

€0,00
Toevoegen aan winkelmandje
WAT KUNT U DOEN?

Klik op onderstaand plaatje om ons beslissingsdiagram in beeld te brengen. Het helpt u om uw volgende stap te
bepalen.

Beslissingsdiagram

ÚW BOODSCHAP

Guido Thys is de minst gevraagde spreker van Nederland.
Hij vertelt graag úw boodschap. Met veel humor en een grote impact. 100% maatwerk op basis van bewezen formats.

Sitemap
SAMEN VERDER

Laten we samen de volgende stap bespreken.
Guido Thys
hemzelf@guidothys.nl
+31 612828389

  • Whatsapp mobiel
  • Whatsapp desktop


© 2017-2050 EPM/ETH       Proclaimer: Wij zijn wel degelijk voor 100% verantwoordelijk voor al de inhoud van deze website.   Maar: missen is menselijk (en soms ook omgekeerd).   Indien er -onbedoeld dus- onjuiste of onvolledige informatie op deze pagina zou staan, vernemen we dat graag. Zodat we er meteen wat aan kunnen verhelpen. Dank voor de medewerking!”

Privacy Preference Center

Privacy Preferences

Alle eisen die u mag stellen aan een sprekersbureau

Heeft u er baat bij om een sprekersbureau in te schakelen?
Dat hangt in de eerste plaats af van de service en garanties die de spreker zelf biedt. Maar ook van het niveau van dienstverlening van het sprekersbureau. Gebruik de onderstaande afpuntlijst om in beeld te brengen wat u kunt verwachten.
U kunt de checklist ook bekijken en downloaden in pdf-formaat.

Vinkjes
Selecteren  
–     het bureau is een nichespeler of werkt met duidelijke categorieën  
–     het bureau werkt ook met bekende sprekers (kwaliteitsgarantie)  
–     u kunt op de website uitgebreid selecteren en filteren  
–     de website biedt uitgebreide informatie over de sprekers  
–     de website biedt uitgebreide informatie over hun presentatie(s)  
–     u kunt telefonisch/persoonlijk overleggen over de juiste keuze  
–     u kunt maatwerkadvies aan het bureau vragen  
 
Kiezen  
–     het bureau biedt u alle informatie die u nodig hebt om te kiezen  
–     u krijgt inzicht in de mate van maatwerk van de spreker  
–     u krijgt voldoende inzicht in de werkwijze van de spreker  
–     u kunt videos van eerdere optredens bekijken  
–     het bureau geeft referenties van andere klanten  
–     vóór uw keuze kunt u de sprekers persoonlijk/telefonisch spreken  
 
Prijs  
–     spreker en bureau hanteren dezelfde sprekersfee  
 
Logistiek  
–     u krijgt tijdig een volledige en transparante overeenkomst  
–     facturering verloopt correct  
–     u ontvangt van het bureau alle informatie over benodigde techniek  
–     foto’s en teksten worden spontaan ter beschikking gesteld  
–     het bureau zorgt voor een voorbespreking met de spreker  
–     het bureau geeft al uw informatie door aan de spreker  
–     u krijgt garanties voor een alternatief bij overmacht  
 
Biedt uitgebreide nazorg  
–     het bureau checkt de laatste details vóór uw evenement  
–     na afloop volgt een evaluatiegesprek  
Uw eigen criteria
–
–
–
–
–
TOTAAL  

Tik <esc> op uw toetsenbord om deze checklist te sluiten