Gratis pdf: Plezier beleven aan 3 soorten klantwaarde

0,00

Deze drie evenwaardige soorten klantwaarde vormen de kern van al mijn presentaties en workshops.  Na afloop van mijn sessie kunnen aanwezigen dit boekje gratis aanvragen.


Category


Share
Description

Het Doosje, Doosje+, Doosje++ beeld vormt al jaren lang de kern van mijn inspanningen om bedrijven en organisaties te helpen om duurzame, onderscheidende waarde voor hun klanten te creëren. Het concept wordt dan ook al in honderden bedrijven gebruikt, als overleginstrument of als strategisch uitgangspunt.

In dit boekje wil ik u enkele handreikingen geven om er ook in uw organisatie veel plezier en nut van te hebben.

Hoe “hoger u in de beslissingsboom zit” hoe meer u op het niveau van Doosje en Doosje+ kunt ingrijpen. Kan lastig zijn. Hoe “lager” u zit, hoe meer u er in feite van af weet, maar hoe meer uw rol misschien hooguit tot die van adviseur beperkt blijft. Jammer. Maar u kunt ruim “weerwraak nemen” met uw Doosje++…

Succes!

Privacy Preference Center