Lagerhuisdebat
Hoe vaak hebben de deelnemers aan uw evenement al een congres of bedrijfsbijeenkomst deelgenomen? En zijn ze niet dringend toe aan enige afwisseling?
Guido Thys biedt u een volstrekt unieke mix van vier ‘“of zo u wil: vijf- soorten inbreng.
Alles wat u wil weten
Bekend van het televisieprogramma met Marcel van Dam en Paul Witteman, heeft deze formule ondertussen ruim haar sporen verdiend als debatsetting tijdens bedrijfsevenementen.
Tijdens een debat gelden andere regels dan tijdens het regulier maandagochtendoverleg of tijdens een paneldiscussie onder leiding van een moderator.
Het komt er namelijk op aan om het debat te winnen, en daarbij mogen alle redelijke argumenten gebruikt worden. Ongeacht of je er 100% achter staat of niet.
Het gevolg is dat de deelnemers zich vrij voelen om zowel hun mening als hun niet-mening te verkondigen en er heel veel informatie, ideeën en meningen het daglicht zien.
Een Lagerhuisdebat werkt motiverend en verhelderend, inspirerend en verruimend.
Een Lagerhuisdebat met Guido Thys krijgt nog twee extra dimensies.
Ten eerste kan hij met zijn grondige theoretische kennis en 25 jaar bedrijfservaring als geen ander een inhoudelijke input verzorgen: disputanten van wederwoord dienen, het debat een onverwachte wending geven, etc.
En bovenal kruidt hij het debat met zijn bekende humor en improvisaties, zodat de inhoudelijke ernst en de competitieve spanning vaak afgewisseld worden met hilarische momenten.
Als deze formule blijkt te werken voor hogere officieren van de krijgsmacht, voor klanten van een autodealer en voor de IT-afdeling van een bank ‘“om maar een paar wapenfeiten te noemen- dan is ze toch ook voor úw doelgroep geschikt?
Bekijk onze Product Sheet.
... en meer
Duur | ? |
---|---|
Doelgroep | Klanten, Management, Tussenpersonen, Andere belanghebbenden |
Kenmerken | Deze presentatie bevat een sterke boodschap die met veel humor wordt gebracht. |
Interactie | Ja |
Maatwerk | Ja |
Reviews
There are no reviews yet.