Guido Thys is de minst gevraagde spreker van Nederland.

guido thys spreker klantwaarde verandering humor
  • HOME
  • H.O.T.
  • BELANGRIJK
    • INHOUD & vorm
    • VORM & inhoud
    • Maatwerk
    • Waarde
    • De minst gevraagde spreker van Nederland
  • A LA CARTE
    • Presentaties
    • Workshops
    • Dagvoorzitter
    • Stap 2
    • Meetingadvies
  • VERTROUWEN
    • Overtuigd?
    • Statistieken
    • Testimonials
    • Demo’s
    • Vraag het aan de kat
  • ACTIE!
    • Optie nemen
    • Meetingadvies
  • NUTTELOOS
    • Nutteloze informatie
    • Wie is Guido Thys?
    • Kleine lettertjes
  • VOOR KLANTEN
    • Foto’s downloaden
    • Teksten downloaden
    • Technische eisen
    • Wet van Murphy
    • FAQ
  • CONTACT
    • Team
    • Contactgegevens
  • WINKEL
    • Boeken
    • Tips voor organisatoren
    • Presentaties
    • Workshops
    • Dagvoorzitter
    • Tipboekjes
    • Optie nemen
    • Winkelwagen
  • Search
  • Cart
    • Your cart is currently empty.
  • Sorry, this product cannot be purchased.
guido thys spreker klantwaarde verandering humor

Fakespeech

Congressen, conferenties en seminars kunnen intensief en vermoeiend zijn, vooral wanneer u geen dagvoorzitter hebt die de boel luchtig houdt. Uw publiek heeft het dan wel verdiend om op een luchtige endnote getrakteerd te worden.

Category Dagvoorzitter


Share
  • Beschrijving:
  • Nog meer info:
  • Reviews 1
Alles wat u wil weten

Wanneer we die de vorm geven van een presentatie die op het eerste gezicht ernstig toont maar daarna volledig uit de hand loopt, dan spreken we over een fakespeech (fake speech, neppresentatie, nepverhaal, neplezing).

Heel vaak wordt daarvoor een cabaretier ingeschakeld omdat die gegarandeerd zijn humor meebrengen. Het resultaat is dan echter een grappig moment zonder noemenswaardig verband met de rest van uw programma.

Wat als u nu eens het beste van twee werelden zou kunnen combineren?

De fakespeech van Guido Thys: perfecte combi van inhoud en humor.

We beginnen met een spetterende samenvatting van de dag en/of nep/wetenschap en/of u mag het zeggen. Daarna gaan we over naar een inhoudelijk onderdeel waarin ik de thema’s van de andere sprekers met elkaar verbind en aanvul met inzichten uit de vakliteratuur en de praktijk.

Op die manier wordt de humor functioneel.

Elke presentatie is weer maatwerk omdat úw boodschap voorop staat.

Maar we baseren ons dan wel op een vorm die zich in het verleden uitgebreid bewezen heeft, zoals de  Workshop Klanten Wegjagen of de presentatie Uw bedrijf heeft geen toekomst.

Kunt u er dan op vertrouwen dat alles goed komt? Ja, daar kunt u op vertrouwen.

Laten we overleggen hoe we dit het beste kunnen aanpakken, of neem meteen een optie.

Bekijk onze Product Sheet.

Neem hier een optie

    Deze functie is tijdelijk uitgeschakeld.
    (Ja, ook wij jagen de klanten weg!)
    "Optie nemen" in de tekst hierboven, die doet het wel.
    Excuus.

    ... en meer
    Doelgroep

    Klanten, Management, Tussenpersonen, Andere belanghebbenden

    Kenmerken

    Deze presentatie bevat een sterke boodschap die met veel humor wordt gebracht.

    Interactie

    Ja

    Maatwerk

    Ja

    Product review
    • Roeland Staal – NVSM
      11 June 2018, 8:15 am

      Nog nooit bleven zoveel bezoekers tot het eind en ook tijdens de borrel werd nog lang nagepraat en was de sfeer op en top. De zaal lag tijdens jouw presentatie aan jouw lippen. Het plezier spatte ervan af en je kritische kijk op het thema en hoe men omgaat met het fenomeen klanttevredenheid in het bijzonder werd bijzonder gewaardeerd.
      Roeland Staal – NVSM

    Add a review Cancel reply

    You may also like…


    Toevoegen aan winkelmandje
    guido thys spreker klantwaarde verandering humor
    Toevoegen aan winkelmandje

    Presentatie Klanten Wegjagen

    OR Toevoegen aan winkelmandje
    Toevoegen aan winkelmandje

    Gratis pdf: Gastsprekers uitnodigen

    €0,00
    OR Toevoegen aan winkelmandje
    Toevoegen aan winkelmandje

    Gratis pdf: Topsprekers

    €0,00
    Related products
    Toevoegen aan winkelmandje
    guido thys spreker klantwaarde verandering humor
    Toevoegen aan winkelmandje

    Uw dagvoorzitter Guido Thys

    Toevoegen aan winkelmandje
    guido thys spreker klantwaarde verandering humor
    Toevoegen aan winkelmandje

    Lagerhuisdebat

    • Vergaderingen saboteren
    • Opzouten! – Wat klanten écht van u verwachten

    © 2017-2050 EPM/ETH       Proclaimer: Wij zijn wel degelijk voor 100% verantwoordelijk voor al de inhoud van deze website.   Maar: missen is menselijk (en soms ook omgekeerd).   Indien er -onbedoeld dus- onjuiste of onvolledige informatie op deze pagina zou staan, vernemen we dat graag. Zodat we er meteen wat aan kunnen verhelpen. Dank voor de medewerking!”

    Privacy Preference Center

    Privacy Preferences

    Alle eisen die u mag stellen aan een sprekersbureau

    Heeft u er baat bij om een sprekersbureau in te schakelen?
    Dat hangt in de eerste plaats af van de service en garanties die de spreker zelf biedt. Maar ook van het niveau van dienstverlening van het sprekersbureau. Gebruik de onderstaande afpuntlijst om in beeld te brengen wat u kunt verwachten.
    U kunt de checklist ook bekijken en downloaden in pdf-formaat.

    Vinkjes
    Selecteren  
    –     het bureau is een nichespeler of werkt met duidelijke categorieën  
    –     het bureau werkt ook met bekende sprekers (kwaliteitsgarantie)  
    –     u kunt op de website uitgebreid selecteren en filteren  
    –     de website biedt uitgebreide informatie over de sprekers  
    –     de website biedt uitgebreide informatie over hun presentatie(s)  
    –     u kunt telefonisch/persoonlijk overleggen over de juiste keuze  
    –     u kunt maatwerkadvies aan het bureau vragen  
     
    Kiezen  
    –     het bureau biedt u alle informatie die u nodig hebt om te kiezen  
    –     u krijgt inzicht in de mate van maatwerk van de spreker  
    –     u krijgt voldoende inzicht in de werkwijze van de spreker  
    –     u kunt videos van eerdere optredens bekijken  
    –     het bureau geeft referenties van andere klanten  
    –     vóór uw keuze kunt u de sprekers persoonlijk/telefonisch spreken  
     
    Prijs  
    –     spreker en bureau hanteren dezelfde sprekersfee  
     
    Logistiek  
    –     u krijgt tijdig een volledige en transparante overeenkomst  
    –     facturering verloopt correct  
    –     u ontvangt van het bureau alle informatie over benodigde techniek  
    –     foto’s en teksten worden spontaan ter beschikking gesteld  
    –     het bureau zorgt voor een voorbespreking met de spreker  
    –     het bureau geeft al uw informatie door aan de spreker  
    –     u krijgt garanties voor een alternatief bij overmacht  
     
    Biedt uitgebreide nazorg  
    –     het bureau checkt de laatste details vóór uw evenement  
    –     na afloop volgt een evaluatiegesprek  
    Uw eigen criteria
    –
    –
    –
    –
    –
    TOTAAL  

    Tik <esc> op uw toetsenbord om deze checklist te sluiten