Guido Thys is de minst gevraagde spreker van Nederland.

guido thys spreker klantwaarde verandering humor
  • HOME
  • H.O.T.
  • BELANGRIJK
    • INHOUD & vorm
    • VORM & inhoud
    • Maatwerk
    • Waarde
    • De minst gevraagde spreker van Nederland
  • A LA CARTE
    • Presentaties
    • Workshops
    • Dagvoorzitter
    • Stap 2
    • Meetingadvies
  • VERTROUWEN
    • Overtuigd?
    • Statistieken
    • Testimonials
    • Demo’s
    • Vraag het aan de kat
  • ACTIE!
    • Optie nemen
    • Meetingadvies
  • NUTTELOOS
    • Nutteloze informatie
    • Wie is Guido Thys?
    • Kleine lettertjes
  • VOOR KLANTEN
    • Foto’s downloaden
    • Teksten downloaden
    • Technische eisen
    • Wet van Murphy
    • FAQ
  • CONTACT
    • Team
    • Contactgegevens
  • WINKEL
    • Boeken
    • Tips voor organisatoren
    • Presentaties
    • Workshops
    • Dagvoorzitter
    • Tipboekjes
    • Optie nemen
    • Winkelwagen
  • Search
  • Cart
    • Your cart is currently empty.
  • Show all
  • Humor
  • Workshops
  • Presentaties
  • klantwaarde
  • ondernemen
  • leiderschap
  • management
  • innovatie
  • belgië-nederland
  • Klantwaarde
  • Ondernemen
  • Management
  • Leiderschap
  • Innovatie
  • België-Nederland

Presentatie Klanten Wegjagen

Dit is de meest succesvolle presentatie van Guido Thys. Ze betekent gegarandeerd een uur entertainment van het hoogste gehalte. Maar tegelijk realiseren de deelnemers zich dat ze eigenlijk lachen om zichzelf en de “kleine details” waar ze steken bij laten vallen.
De sessie leidt tot de conclusie dat iedereen -ongeacht de functie- voor minstens twee derden persoonlijk en hoofdelijk verantwoordelijk en aansprakelijk is voor de waarde die klanten van het bedrijf/de organisatie verwachten.

Optie nemen

guido thys spreker klantwaarde verandering humor
Toevoegen aan winkelmandje

Uw Bedrijf heeft geen Toekomst!

Tijdens deze indringende, maar met toepasselijke humor doorweven sessie stel ik de resultaten voor van mijn wetenschappelijk onderzoek: over enkele jaren zullen uw organisatie en/of uw branche er niet meer zijn.

Optie nemen

guido thys spreker klantwaarde verandering humor
Toevoegen aan winkelmandje

8erlijk management

Deze presentatie is bijvoorbeeld een ideaal onderdeel van mt-heidagen!
Managen is een klotejob geworden: managers zijn nergens populair, de werkdruk is enorm, stress en burn-outs tieren welig. De oorzaak daarvan is niet ver te zoeken: management (à la MBA) is niet meer van deze tijd. Het wordt links en rechts ingehaald door de realiteit van alledag en loopt dus hopeloos achter.

Optie nemen

guido thys spreker klantwaarde verandering humor
Toevoegen aan winkelmandje

Veranderprojecten saboteren

Staat u aan de vooravond van een grote verandering in uw organisatie?
Realiseert u zich dat dit alleen maar gaat lukken als u iedereen zo ver krijgt dat ze mee aan de kar trekken (of alleszins niet tegenwerken)? En vraagt u zich af hoe u dit kunt aanpakken?
Dan is deze hilarische eye-opener een absolute must!

Optie nemen

guido thys spreker klantwaarde verandering humor
Toevoegen aan winkelmandje

Onbetrouwbaar of arrogant?

Een van de hardnekkigste misverstanden in de Lage Landen is dat Nederland en België heel veel gemeenschappelijk hebben. Het is het ideale uitgangspunt voor zakelijke catastrofes zonder weerga, zoals menig ondernemer of manager jammer genoeg al aan den lijve heeft ondervonden. In deze hilarische presentatie leert u de belangrijkste valkuilen kennen.

Optie nemen

guido thys spreker klantwaarde verandering humor
Toevoegen aan winkelmandje

Collega’s Wegjagen

Deze presentatie is onderdeel van de succesvolle "Wegjagen-suite" van Guido Thys, namelijk . Ze betekent gegarandeerd een uur entertainment van het hoogste gehalte. Maar tegelijk realiseren de deelnemers zich dat ze eigenlijk om zichzelf en hun niet altijd even vriendelijke gedrag lachen.

Optie nemen

guido thys spreker klantwaarde verandering humor
Toevoegen aan winkelmandje

Opzouten!

Op basis van de (vast)stellingen uit het boek “Opzouten! – de 8 disrupties die klanten van u verwachten” wordt u tijdens deze presentatie meegenomen in een aantal typische Guido Thys-redeneringen: simpel, ontluisterend maar vooral revelerend. We maken fijn brandhout van klanttevredenheidsonderzoeken, nps, crm, cem, klantreizen en alle andere mythes en hypes die het in de weg zitten van het inrichten van warme ruilprocessen om volle waarde te creëren.

Optie nemen

guido thys spreker klantwaarde verandering humor
Toevoegen aan winkelmandje

Welkom in de 21ste eeuw

Laat uw onderneming ook 94% van haar kansen liggen? Vraagt u zich ook af hoe u disrupties en innovaties kunt realiseren op andere gebieden dan producten en diensten? Bent u klaar voor ondernemen à la 21ste eeuw? Laten we er samen werk van maken!

Optie nemen

.

guido thys spreker klantwaarde verandering humor
Toevoegen aan winkelmandje

Maatwerk

“Een maatwerkpresentatie van Guido Thys”: dat is een pleonasme. Al mijn presentaties zijn namelijk 100% maatwerk.

Optie nemen

guido thys spreker klantwaarde verandering humor
Toevoegen aan winkelmandje

Fake Speech

We beginnen met een spetterende samenvatting van de dag en/of (nep)wetenschap en/of u mag het zeggen.
Daarna gaan we over naar een inhoudelijk onderdeel. Daarin verbind ik de thema’s van de andere sprekers met elkaar.
Klik hier voor een impressie.

Optie nemen

Toevoegen aan winkelmandje
WAT KUNT U DOEN?

Klik op onderstaand plaatje om ons beslissingsdiagram in beeld te brengen. Het helpt u om uw volgende stap te
bepalen.

Beslissingsdiagram

ÚW BOODSCHAP

Guido Thys is de minst gevraagde spreker van Nederland.
Hij vertelt graag úw boodschap. Met veel humor en een grote impact. 100% maatwerk op basis van bewezen formats.

Sitemap
SAMEN VERDER

Laten we samen de volgende stap bespreken.
Guido Thys
hemzelf@guidothys.nl
+31 612828389

  • Whatsapp mobiel
  • Whatsapp desktop


© 2017-2050 EPM/ETH       Proclaimer: Wij zijn wel degelijk voor 100% verantwoordelijk voor al de inhoud van deze website.   Maar: missen is menselijk (en soms ook omgekeerd).   Indien er -onbedoeld dus- onjuiste of onvolledige informatie op deze pagina zou staan, vernemen we dat graag. Zodat we er meteen wat aan kunnen verhelpen. Dank voor de medewerking!”

Privacy Preference Center

Privacy Preferences

Alle eisen die u mag stellen aan een sprekersbureau

Heeft u er baat bij om een sprekersbureau in te schakelen?
Dat hangt in de eerste plaats af van de service en garanties die de spreker zelf biedt. Maar ook van het niveau van dienstverlening van het sprekersbureau. Gebruik de onderstaande afpuntlijst om in beeld te brengen wat u kunt verwachten.
U kunt de checklist ook bekijken en downloaden in pdf-formaat.

Vinkjes
Selecteren  
–     het bureau is een nichespeler of werkt met duidelijke categorieën  
–     het bureau werkt ook met bekende sprekers (kwaliteitsgarantie)  
–     u kunt op de website uitgebreid selecteren en filteren  
–     de website biedt uitgebreide informatie over de sprekers  
–     de website biedt uitgebreide informatie over hun presentatie(s)  
–     u kunt telefonisch/persoonlijk overleggen over de juiste keuze  
–     u kunt maatwerkadvies aan het bureau vragen  
 
Kiezen  
–     het bureau biedt u alle informatie die u nodig hebt om te kiezen  
–     u krijgt inzicht in de mate van maatwerk van de spreker  
–     u krijgt voldoende inzicht in de werkwijze van de spreker  
–     u kunt videos van eerdere optredens bekijken  
–     het bureau geeft referenties van andere klanten  
–     vóór uw keuze kunt u de sprekers persoonlijk/telefonisch spreken  
 
Prijs  
–     spreker en bureau hanteren dezelfde sprekersfee  
 
Logistiek  
–     u krijgt tijdig een volledige en transparante overeenkomst  
–     facturering verloopt correct  
–     u ontvangt van het bureau alle informatie over benodigde techniek  
–     foto’s en teksten worden spontaan ter beschikking gesteld  
–     het bureau zorgt voor een voorbespreking met de spreker  
–     het bureau geeft al uw informatie door aan de spreker  
–     u krijgt garanties voor een alternatief bij overmacht  
 
Biedt uitgebreide nazorg  
–     het bureau checkt de laatste details vóór uw evenement  
–     na afloop volgt een evaluatiegesprek  
Uw eigen criteria
–
–
–
–
–
TOTAAL  

Tik <esc> op uw toetsenbord om deze checklist te sluiten