Handboek Klanten Wegjagen – PDF
OPGELET! dit is de PDF-versie
Dit is het enige boek over klantwaarde dat ooit geschreven is door een klant.
Klantverwachtingen frustreren met minderwaardige producten en diensten, door ondermaatse service en een arrogante houding.
Lees hieronder meer.
Alles wat u wil weten
OPGELET! dit is de PDF-versie
Klanten hebben voortdurend het gevoel dat leveranciers hen het liefst zo snel mogelijk zien verdwijnen.
Patiënten zijn dossiers. Klanten zijn debiteuren. Online-kopers zijn tickets. Burgers zijn cases. En alles wordt gemanaged: de omloopsnelheid van producten, de afhandelingstijd, de klantervaring, de klantrelatie.
Om de schijn op te houden zijn er de voorbije -pakweg- veertig jaar miljarden geïnvesteerd in het verbeteren van de omgang met klanten. Opeenvolgende generaties computersystemen, tientallen hypes (zoals de klantreis en de net promoter score) en eindeloze trainingen en workshops. Maar het heeft allemaal niets opgebracht.
Hoe kan dat?
Laten we nu eindelijk eens eerlijk zijn: we willen dat gedoe van klanten gewoon niet!
Sinds 1994 heeft Guido Thys zijn Workshop Klanten Wegjagen meer dan 1.100 keer gehouden. Van de eerste twaalf drukken van het Handboek Klanten Wegjagen zijn in 2003-2016 meer dan 35.000 exemplaren verkocht. Dagelijks wordt er nog om gevraagd.
Daarom is er nu eindelijk een nieuwe, verbeterde uitgave.
Spam de e-mailbox van je klanten vol, laat ze eindeloos wachten, geef ze nét niet wat ze willen, mijd oogcontact, volg het voorbeeld van de natuurtalenten in je organisatie en doe gewoon waar je zelf zin in hebt: het zijn enkele van de honderden tips en adviezen van de ontelbare klantpesters die aan dit boek hebben meegewerkt.
Ons motto: KLANTEN? WEG ERMEE!
De oorzaak van dit alles? Leveranciers -van producten zowel als van diensten, profit zowel als non-profit, denken nog steeds niet vanuit het perspectief van hun klanten.
Dit is het enige boek over klantwaarde dat ooit geschreven is door een klant.
Bekijk hier een voorbeeldfragment
Reviews
There are no reviews yet.