Handboek Klanten Wegjagen + Opzouten!

13,76 (excl. btw)

Management + medewerkers op 1 klantlijn met deze 2 boeken

Opzouten! – Wat klanten echt van u verwachten
Dit is het eerste en enige boek over klantwaarde dat geschreven is DOOR een klant.
Een volstrekte omwenteling in de manier waarop we over klanten denken want leveranciers geven zichzelf een 9, maar volgens klanten kunnen de meeste van hen gewoon OPZOUTEN.

Handboek Klanten Wegjagen
De ultieme gids voor wie zoveel mogelijk geld van de klant wil maar er zo weinig mogelijk voor wil teruggeven.

Lees hieronder meer.



Share
Alles wat u wil weten

Profiteer nu van de we-lanceren-weer-een-nieuw-boek-aanbieding: 2 boeken voor de prijs van 1
Op die manier krijgen management én medewerker een flinke duw in de rug.

Handboek Klanten Wegjagen
Klantverwachtingen frustreren door minderwaardige producten en diensten, met ondermaatse service en een arrogante houding

Klanten hebben voortdurend het gevoel dat leveranciers hen het liefst zo snel mogelijk zien verdwijnen.
Patiënten zijn dossiers. Klanten zijn debiteuren. Online-kopers zijn tickets. Burgers zijn cases. En alles wordt gemanaged: de omloopsnelheid van producten, de afhandelingstijd, de klantervaring, de klantrelatie.
Om de schijn op te houden zijn er de voorbije -pakweg- veertig jaar miljarden geïnvesteerd in het verbeteren van de omgang met klanten. Opeenvolgende  generaties computersystemen, tientallen hypes (zoals de klantreis en de net promoter score) en eindeloze trainingen en workshops. Maar het heeft allemaal niets opgebracht.
Hoe kan dat?
Laten we nu eindelijk eens eerlijk zijn: we willen dat gedoe van klanten gewoon niet!
Sinds 1994 heeft Guido Thys zijn Workshop Klanten Wegjagen meer dan 1.100 keer gehouden. Van de eerste twaalf drukken van het Handboek Klanten Wegjagen zijn in 2003-2016 meer dan 35.000 exemplaren verkocht. Dagelijks wordt er nog om gevraagd.
Daarom is er nu eindelijk een nieuwe, verbeterde uitgave.
Spam de e-mailbox van je klanten vol, laat ze eindeloos wachten, geef ze nét niet wat ze willen, mijd oogcontact, volg het voorbeeld van de natuurtalenten in je organisatie en doe gewoon waar je zelf zin in hebt: het zijn enkele van de honderden tips en adviezen van de ontelbare  klantpesters die aan dit boek hebben meegewerkt.
Ons motto: KLANTEN? WEG ERMEE!

Opzouten! – Wat klanten echt van u verwachten
Volgens klanten kunnen de meeste leveranciers gewoon opzouten.

Dat verklaart waarom evaluatiecijfers nog steeds niet door het plafond heen knallen, ondanks de vele miljoenen die jaarlijks in klantbejegening gepompt worden.
De oorzaak van dit alles? Leveranciers -van producten zowel als van diensten, profit zowel als non-profit, denken nog steeds niet vanuit het perspectief van hun klanten.
Dit is het enige boek over klantwaarde dat ooit geschreven is door een klant.
Het legt de weeffouten bloot die uw klantstrategieën laten stagneren. Nieuwe hypes (de klantreis, NPS,…) zijn meer van hetzelfde en daardoor raken klanten uiteindelijk steeds verder uit beeld. U mist voor honderden miljoenen aan kansen.
Hebt u het inzicht en de moed om niet meer mee te doen met de hypes? Om niet voortdurend aan uw ladder naar succes te sleutelen, maar om de ladder tegen een andere muur te zetten? Luister dan naar uw klanten: ze smeken al jarenlang om minstens acht disruptieve innovaties, niet in uw producten maar in uw ruilprocessen.
Dit boek is een humorvolle injectie in de vastgelopen wereld van (product)marketing, communicatie, verkoop, service en distributie. In alle branches. Het geeft tientallen handreikingen en honderden suggesties aan ondernemers, bestuurders, directieleden, managers en leidinggevenden die het “klantbeleid” gestalte geven. En vanaf morgen hopelijk een nieuw elan.
Met honderden prikkelende oneliners en evenveel suggesties voor uw plan van aanpak. Links naar YouTubefilmpes. Implementatiesessies voor achteraf.

... en meer
Weight 1,02 kg
Dimensions 30 × 21 × 3 cm
Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “Handboek Klanten Wegjagen + Opzouten!”

Privacy Preference Center