Guido Thys is de minst gevraagde spreker van Nederland.

guido thys spreker klantwaarde verandering humor
  • HOME
  • H.O.T.
  • BELANGRIJK
    • INHOUD & vorm
    • VORM & inhoud
    • Maatwerk
    • Waarde
    • De minst gevraagde spreker van Nederland
  • A LA CARTE
    • Presentaties
    • Workshops
    • Dagvoorzitter
    • Stap 2
    • Meetingadvies
  • VERTROUWEN
    • Overtuigd?
    • Statistieken
    • Testimonials
    • Demo’s
    • Vraag het aan de kat
  • ACTIE!
    • Optie nemen
    • Meetingadvies
  • NUTTELOOS
    • Nutteloze informatie
    • Wie is Guido Thys?
    • Kleine lettertjes
  • VOOR KLANTEN
    • Foto’s downloaden
    • Teksten downloaden
    • Technische eisen
    • Wet van Murphy
    • FAQ
  • CONTACT
    • Team
    • Contactgegevens
  • WINKEL
    • Boeken
    • Tips voor organisatoren
    • Presentaties
    • Workshops
    • Dagvoorzitter
    • Tipboekjes
    • Optie nemen
    • Winkelwagen
  • Search
  • Cart
    • Your cart is currently empty.
guido thys spreker klantwaarde verandering humor

Zombiebusiness

Zombies zijn levende doden, wezens die eigenlijk dood zijn maar nog steeds rondwaren en de gewone, hardwerkende stervelingen het leven zuur maken.
Zij zorgen ervoor dat tot 85% van de tijd in uw organisatie verloren gaat aan niet-productieve bezigheden.

Optie nemen


Category Uncategorized


Share
  • Description
  • Additional information
  • Reviews 1

Elk bedrijf, elke organisatie heeft honderden Zombies: oude structuren, processen, opvattingen, werkwijzen, voorwaarden, afspraken, cultuurtjes, producten, list en bedrog, regels, procedures, incentives, afdelingen, condities, projecten, systemen, hobbyismen, functies, bonussen, overleg, informele circuits, tunnels en silo’s, gebreken, hypes, kunstjes, protocollen, winstverdelingen, teams, (verdien?)modellen, gedragingen, verborgen agenda’s, emoties, smoesjes, en vooral ook: tientallen niet-oplosbare problemen, dilemma’s en paradoxen. Kortom: toestanden die geen reden van bestaan hebben maar toch nog blijven rondspoken.

Op zich niet zo erg, als ze de aandacht niet zouden afleiden van het enige doel van de organisatie: haar eigen toekomst garanderen door het creëren van waarde.

Zombies zorgen ervoor dat tot 85% van de tijd in uw organisatie verloren gaat aan niet-productieve bezigheden.

Guido Thys kan bewijzen dat alle Zombies in uw organisatie veroorzaakt worden door onvolledige of verkeerde antwoorden op de 7 kernvragen die elke organisatiemoet invullen maar in de praktijk meestal onbeantwoord laat.
In plaats daarvan worden workarounds ingezet: symptoombestrijding die de oorzaak niet wegneemt, maar wel voor nieuwe Zombies zorgt’¦.

Tijdens deze presentatie maken we een inventaris van zombies op drie gebieden en herleiden ze tot de corresponderende kernvragen.

Niet het bloed, maar de humor druipt van deze presentatie af. Daarna blijven enkele beklemmende boodschappen over.

Bekijk onze Product Sheet.

Neem hier een optie

    Deze functie is tijdelijk uitgeschakeld.
    (Ja, ook wij jagen de klanten weg!)
    "Optie nemen" in de tekst hierboven, die doet het wel.
    Excuus.

    Additional information
    Duur

    45-60 min

    Doelgroep

    de hele organisatie

    Interactie

    Nee

    Maatwerk

    Nee

    Kenmerken

    Deze presentatie bevat een sterke boodschap die met veel humor wordt gebracht.

    Product review
    • Sandra Hengeveld – DUO
      January 11, 2019, 1:08 pm

      Alles naar volledige tevredenheid!!
      Sandra Hengeveld – DUO

    Add a review Cancel reply

    Related products
    guido thys spreker klantwaarde verandering humor
    Read more

    Zombiebusiness

    guido thys spreker klantwaarde verandering humor
    Read more

    Kansen pakken in de 21ste eeuw

    guido thys spreker klantwaarde verandering humor
    Read more

    Keuzes

    guido thys spreker klantwaarde verandering humor
    Read more

    DisruptieMotor

    • 8erlijk management
    • Veranderprojecten saboteren

    © 2017-2050 EPM/ETH       Proclaimer: Wij zijn wel degelijk voor 100% verantwoordelijk voor al de inhoud van deze website.   Maar: missen is menselijk (en soms ook omgekeerd).   Indien er -onbedoeld dus- onjuiste of onvolledige informatie op deze pagina zou staan, vernemen we dat graag. Zodat we er meteen wat aan kunnen verhelpen. Dank voor de medewerking!”

    Privacy Preference Center

    Privacy Preferences

    Alle eisen die u mag stellen aan een sprekersbureau

    Heeft u er baat bij om een sprekersbureau in te schakelen?
    Dat hangt in de eerste plaats af van de service en garanties die de spreker zelf biedt. Maar ook van het niveau van dienstverlening van het sprekersbureau. Gebruik de onderstaande afpuntlijst om in beeld te brengen wat u kunt verwachten.
    U kunt de checklist ook bekijken en downloaden in pdf-formaat.

    Vinkjes
    Selecteren  
    –     het bureau is een nichespeler of werkt met duidelijke categorieën  
    –     het bureau werkt ook met bekende sprekers (kwaliteitsgarantie)  
    –     u kunt op de website uitgebreid selecteren en filteren  
    –     de website biedt uitgebreide informatie over de sprekers  
    –     de website biedt uitgebreide informatie over hun presentatie(s)  
    –     u kunt telefonisch/persoonlijk overleggen over de juiste keuze  
    –     u kunt maatwerkadvies aan het bureau vragen  
     
    Kiezen  
    –     het bureau biedt u alle informatie die u nodig hebt om te kiezen  
    –     u krijgt inzicht in de mate van maatwerk van de spreker  
    –     u krijgt voldoende inzicht in de werkwijze van de spreker  
    –     u kunt videos van eerdere optredens bekijken  
    –     het bureau geeft referenties van andere klanten  
    –     vóór uw keuze kunt u de sprekers persoonlijk/telefonisch spreken  
     
    Prijs  
    –     spreker en bureau hanteren dezelfde sprekersfee  
     
    Logistiek  
    –     u krijgt tijdig een volledige en transparante overeenkomst  
    –     facturering verloopt correct  
    –     u ontvangt van het bureau alle informatie over benodigde techniek  
    –     foto’s en teksten worden spontaan ter beschikking gesteld  
    –     het bureau zorgt voor een voorbespreking met de spreker  
    –     het bureau geeft al uw informatie door aan de spreker  
    –     u krijgt garanties voor een alternatief bij overmacht  
     
    Biedt uitgebreide nazorg  
    –     het bureau checkt de laatste details vóór uw evenement  
    –     na afloop volgt een evaluatiegesprek  
    Uw eigen criteria
    –
    –
    –
    –
    –
    TOTAAL  

    Tik <esc> op uw toetsenbord om deze checklist te sluiten